PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
W WYDZIALE GOSPODAROWANIA MIENIEM I INWESTYCJI
W WYDZIALE GOSPODAROWANIA MIENIEM I INWESTYCJI
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, specjalność konstrukcyjno-budowlana lub instalacyjna w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych;
6) doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letnia praktyka na budowie w przypadku kandydata z wykształceniem średnim, natomiast w przypadku kandydata z wykształceniem wyższym doświadczenie zawodowe nie jest wymagane;
7) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe wynikające z uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania lub kierowania robotami budowlanymi,b) znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
c) znajomość przepisów ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
d) umiejętność praktycznego stosowania procedur systemu zarządzania jakością zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2015,
e) obsługa komputera – MS Office (Word, Excel),
f) komunikatywność, systematyczność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność współpracy w grupie, odporność na stres, kreatywność, zdolność szybkiego uczenia się, dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) inicjowanie zamierzeń inwestycyjnych i remontowych dotyczących mienia powiatu z zachowaniem procedur systemu zarządzania jakością zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2015;2) przygotowywanie procesów inwestycyjnych poprzez kompletowanie niezbędnej dokumentacji oraz nadzór nad realizacją i koordynacja działań;
3) udział w przygotowywaniu przetargów na wykonanie dokumentacji
projektowo-kosztorysowej lub roboty budowlane;
4) wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem przetargów na roboty budowlane oraz udział w komisjach przetargowych w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych lub dokumentacji projektowej;
5) weryfikacja kosztorysów ofertowych w przeprowadzanych przetargach oraz faktur wystawianych przez wykonawców robót;
6) analiza opracowywanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod kątem zgodności z przyjętą koncepcją i planowanym zakresem rzeczowym oraz przewidywanymi nakładami;
7) wybór najwłaściwszej technologii realizacji zamierzeń inwestycyjnych lub
remontowych;
8) rozliczanie inwestycji i remontów prowadzonych przez powiat;
9) wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem, realizacją
i monitorowaniem zadań finansowanych z udziałem środków zewnętrznych;
10) prowadzenie inwestycji budowlanych współfinansowanych ze środków Unii
Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych;
11) opracowywanie planu remontów do wykonania na terenie nieruchomości
powiatowych;
12) opracowywanie koncepcji planowanych prac remontowo-budowlanych
i modernizacyjnych budynków i pomieszczeń;
13) wykonywanie wstępnych, przybliżonych kosztorysów prac;
14) przygotowywanie danych i informacji służących opracowaniu budżetu Powiatu w zakresie inwestycji lub remontów;
15) udział w odbiorze inwestycji i prac remontowo-budowlanych oraz przekazywanie do użytkowania odebranych zadań;
16) nadzorowanie prac remontowo-budowlanych wykonywanych przez pracowników Wydziału;
17) wnioskowanie przeprowadzenia przeglądów technicznych budynków
administrowanych przez Wydział Gospodarowania Mieniem i Inwestycji oraz
uczestniczenie w przeglądach i sporządzanie okresowych protokołów;
18) zgłaszanie potrzeby wykonania przeglądów instalacji budynków, wynikających z przepisów prawa budowlanego;
19) kontrolowanie stanu technicznego budynków i instalacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
20) zakładanie i prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych oraz dokonywanie wpisów w księgach budynków administrowanych przez Wydział;
21) przechowywanie posiadanej przez Wydział dokumentacji;
22) rozliczanie materiałów zużytych do wykonania robot we własnym zakresie;
23) przechowywanie dokumentacji przetargowej, prowadzenie rejestru zawartych umów oraz zwalnianie wykonawcom we właściwych terminach wadiów lub zabezpieczeń należytego wykonania umowy;
24) przygotowywanie wniosków do Zarządu Powiatu lub Rady Powiatu zgodnie
z zakresem prowadzonych spraw;
25) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem administrowanych nieruchomości w niezbędne media;
26) dbałość o sprawność instalacji infrastruktury technicznej znajdujących się na terenie administrowanych nieruchomości;
27) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem właściwego stanu sanitarnego nieruchomości;
28) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Powiatu;
29) przechowywanie kompletnej dokumentacji wind i platformy schodowej, prowadzenie spraw związanych z serwisowaniem urządzeń, ich ewidencjonowaniem w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz przeprowadzaniem niezbędnych remontów i napraw;
30) prowadzenie biura rzeczy znalezionych w tym przyjmowanie zgłoszeń, nadzór nad przechowywaniem rzeczy oraz poszukiwanie osób uprawnionych do odbioru;
31) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym powiatu w formie konsultacji w sprawach z zakresu budownictwa;
32) wykonywanie zadań redaktora BIP, w szczególności poprzez publikowanie
i aktualizowanie informacji w działach BIP dotyczących:
a) przetargów i zamówień publicznych realizowanych przez Wydział GM,
b) utrzymania stanu technicznego budynków i instalacji powiatowych;
33) wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działalności oraz zleconych przez Naczelnika Wydziału.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Pracownik zatrudniony na stanowisku podinspektora wykonywać będzie prace biurowe z obsługą sprzętu: monitor ekranowy, kserokopiarka, drukarka, telefon oraz prace budowlane w terenie z możliwością przemieszczania się na wysokości (dachy, rusztowania itp.).Pomieszczenia biura spełniają wymagania w zakresie oceny ryzyka zawodowego. Wymiar czasu pracy – 1 etat. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Bielsku Podlaskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;2) curriculum vitae (CV) z dokładnym wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego (dostępny na stronie internetowej BIP);
4) kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
7) zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, o które kandydat się ubiega;
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.);
10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu;
11) inne dokumenty zawierające m.in. informacje dotyczące pracy w samorządzie, odbyciu służby przygotowawczej.
List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone podpisaną własnoręcznie klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, na okres sześciu miesięcy zgodnie z Rozporządzeniem 3 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1), zwanym dalej ,,RODO", oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260,
z późn. zm.). W przypadku nieodebrania dokumentów aplikacyjnych w okresie sześciu miesięcy, wyrażam zgodę na ich komisyjne zniszczenie.
Zapoznałem/łam się z obowiązkiem informacyjnym Administratora danych umieszczonym na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim i rozumiem moje prawa wynikające z RODO."
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w biurze obsługi klienta tut. Starostwa lub przesłać w terminie do dnia 12 grudnia 2018 r. do godz. 15.30.
na adres:Starostwo Powiatowe
ul. Mickiewicza 46
17-100 Bielsk Podlaski
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
pod inspektor ds. inwestycji i remontów w Wydziale Gospodarowania Mieniem
i Inwestycji".
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert, bez udziału kandydatów, nastąpi w Starostwie Powiatowym w Bielsku Podlaskim w dniu 13 grudnia 2018 r. o godz. 10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Starostwie Powiatowym w Bielsku Podlaskim przy ul. Mickiewicza 46 (pok. 409) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.st.bielsk.wrotapodlasia.pl/ w zakładce Ogłoszenia /Nabór pracowników.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (85) 833-26-52 – kadry, (85) 833-10-93 – Naczelnik Wydziału Gospodarowania Mieniem i Inwestycji.
Informacja o ilości osób aplikujących do naboru, w tym ilości aplikacji spełniających wymogi formalne i merytoryczne oraz dopuszczonych do kolejnego etapu, wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń tut. Starostwa oraz umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.st.bielsk.wrotapodlasia.pl.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.st.bielsk.wrotapodlasia.pl/
oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego przy ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski przez okres co najmniej trzech miesięcy od daty zakończenia procedury naboru. Przed zawarciem umowy w drodze naboru kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed datą ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze. Brak zaświadczenia uniemożliwi podpisanie umowy o pracę. Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru kandydatów.