Опубліковувач

Oferty pracy na rynku lokalnym


Informacje o publikacji dokumentu

Пов'язані активи

Aktualizacja portalu praca.gov.pl. Zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji

Szanowni Państwo,

w związku z aktualizacją portalu www.praca.gov.pl przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, wprowadzono zmiany w obsłudze reprezentantów organizacji.

  1. Po zalogowaniu do portalu prosimy o wybranie kontekstu w górnej części strony (czy działamy jako organizacja, czy jako osoba). Aby uzyskać dostęp do dokumentów wysyłanych w imieniu organizacji należy zalogować się i zmienić kontekst wybierając organizację.
  2. Jeżeli nie możecie Państwo złożyć pisma przez portal to najpewniej nie jesteście Państwo przypisani do konta organizacji. Może to zrobić właściciel firmy lub inny reprezentant lub też zweryfikuje to Urząd Pracy na podstawie wniosku.
  3. Firma lub jej reprezentant może złożyć wniosek o dodanie reprezentanta Urzędu Pracy poprzez portal praca.gov.pl, logując się na konto prywatne, podpisany profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym (Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu –> pismo do Urzędu) Wniosek w załączniku
  4. Prosimy w pierwszej kolejności działać w zakresie firmy. Reprezentantów dopisuje zarejestrowany na portalu reprezentant firmy (także właściciel firmy). Dopiero gdy nie ma innej możliwości dopisania reprezentanta, prosimy pisać do Urzędu Pracy.
  5. Prosimy o zapoznanie się działem F&Q (pytania i odpowiedzi) na portalu praca.gov.pl.

Załączniki

Dodanie reprezentanta - wniosek
Dodanie reprezentanta - wniosek.docx 17 KB

Menu Display