Zadania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego

Print Drukuj

Do zakresu zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy w szczególności:

​​​1) administrowanie i ewidencjonowanie majątku WUP, w tym administrowanie majątkiem w Oddziale Terenowym w Łomży oraz FGŚP;
2) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem przez WUP trwałego zarządu;
3) planowanie i realizacja zadań inwestycyjnych, modernizacji i remontów obiektów;
4) planowanie i prowadzenie zaopatrzenia WUP w środki techniczno-biurowe i sanitarne;
5) planowanie i prowadzenie całokształtu spraw związanych z podatkami, opłatami i ubezpieczeniem w zakresie zarządzania majątkiem WUP;
6) zapewnienie właściwej ochrony budynków i mienia;
7) obsługa transportowa WUP oraz prowadzenie gospodarki materiałów pędnych, terminowe wykonywanie okresowych badań technicznych i przeglądów serwisowych pojazdów WUP;
8) nadzór nad urządzeniami techniczno-instalacyjnymi;
9) obsługa depozytora kluczy;
10) utrzymanie czystości w WUP;
11) zarządzanie usługami operatorskimi w zakresie telefonii stacjonarnej i komórkowej;
12) prowadzenie archiwum zakładowego, w tym:
a) zabezpieczanie przechowywanej w archiwum zakładowym dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
b) udostępnianie zbiorów archiwalnych,
c) przyjmowanie dokumentów z komórek merytorycznych,
d) inicjowanie oraz fizyczne brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
e) przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego,
f) przygotowywanie zmian przepisów kancelaryjno-archiwalnych w celu uzgodnienia z właściwym Archiwum Państwowym;
13) planowanie zamówień publicznych – opracowywanie projektu rocznego planu zamówień publicznych i jego aktualizacja;
14) prowadzenie czynności organizacyjno-technicznych związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
15) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
16) koordynowanie, zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu w sprawie udzielania zamówień publicznych, działań podejmowanych przez komórki organizacyjne WUP, w ramach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
17) opracowywanie projektów procedur i innych przepisów wewnętrznych niezbędnych do właściwego prowadzenia procesu udzielania zamówień publicznych;
18) prowadzenie rejestru umów związanych z realizacją usług i dostaw na rzecz WUP, w tym umów cywilno-prawnych;
19) przygotowywanie WUP do realizacji przepisów z zakresu obronności Państwa - nadzór nad realizacją przepisów w zakresie obrony cywilnej WUP;
20) planowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
21) koordynacja działań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Informacje o publikacji dokumentu